Verminder de waargenomen wachttijd in uw apotheek met Pharmaseen, verbeter uw imago, informeer, optimaliseer uw gemiddelde consumptiemand en breng uw rol als gezondheidsexpert over aan de klant.
Uw eigen TV kanaal in uw apotheek? Met Pharmaseen vermindert u de waargenomen wachttijd, verbetert u uw imago, informeert u de klant, optimaliseert u uw gemiddelde consumptiemand en brengt u uw rol als gezondheidsexpert over aan de klant. Een medium dat is ingevoerd en geïmplementeerd in de belangrijkste apotheken in België, waaronder u. Uw klanten zijn gefocust op hun gezondheid en welzijn wanneer ze uw apotheek binnenstappen en ze zijn bijzonder ontvankelijk voor de boodschappen die u overbrengt. Dankzij onze onafhankelijke en aanpasbare oplossing kunt u inhoud uitzenden en delen die is afgestemd op uw publiek. Een eenvoudige digitale oplossing om de efficiëntie van uw apotheek te verbeteren. De fundamentele uitdaging waarmee alle apotheken momenteel te kampen hebben, is :
Optimiseer de wachttijd in de apotheek
Promoot uw rol als gezondheidsadviseur
Genereer impulsaankopen
Verhoog uw verkoop tussen de 10% - 25%
Moderniseer en dynamiseer uw verkooppunt
Stimuleer de dialoog met uw patiënten
Een gevarieerde contentmix : de sleutel tot succes. Met de thematische animaties kan u uw rol als lokale gezondheidsprofessional in de verf zetten.
LABORATORIA reclame, promoties
APOTHEKERS openingstijden, diensten, promoties, evenementen
THEMATISCHE INHOUD gezondheid, weerbericht
VOLKSGEZONDHEID nationale campagnes, gezondheidsinformatie
iDklic biedt 360° digitale communicatieoplossingen voor de farmaceutische en gezondheidssector. Wij hebben meer dan 15 jaar ervaring in de farmaceutische sector. Dankzij onze oplossingen kan u op een meer gerichte, interactieve en gepersonaliseerde manier in contact komen met uw klanten in de apotheek. IDklic stelt u verschillende communicatiekanalen voor die de zichtbaarheid van uw merk in de apotheek garandeert.
Betrek uw publiek in een wereld waar de stedelijke bevolking steeds mobieler wordt en waar externe marketing het enige medium is dat echte interactie en dialoog tussen apothekers en hun klanten mogelijk maakt.